Ramowy rozkład dnia
6.30 - 8.15
|
Schodzenie się dzieci.
Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, zabawy tematyczne, kontakty indywidualne wynikające z potrzeb dzieci.
|
8.15 - 8.25
|
Ćwiczenia poranne.
|
8.25 - 9.00
|
Myjemy się i jemy śniadania.
|
9.00 - 10.00
|
Zajęcia dydaktyczne, organizowane, inspirowane i prowadzone przez nauczycieli.
|
10.00 - 11.00
|
Bawimy się w sali lub w ogrodzie. Tworzenie różnorodnych sytuacji edukacyjnych, sprzyjających twórczości plastycznej, ruchowej, werbalnej dzieci.
|
11.00 - 11.45
|
Przygotowujemy się do obiadu, jemy obiad.
|
11.45 - 12.00
|
Słuchamy opowiadań, bajek i baśni.
|
12.00 - 13.00
|
Bawimy się w ogrodzie przedszkolnym, idziemy na spacer lub wycieczkę.
|
13.00 - 14.00
|
Zabawy relaksacyjne i twórcze. Praca indywidualna.
|
14.00 - 14.30
|
Podwieczorek.
|
14.30 - 16.30
|
Bawimy się w kącikach zainteresowań. Praca wyrównawcza.
|
W pracy z dziećmi wykorzystujemy:
• elementy pedagogiki zabawy,
• elementy dramy
• Metodę Dobrego Startu Marty Bogdanowicz,
• metody zajęć ruchowych Labana, Orffa i elementy ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne,
• metodę „Edukacja przez ruch” Doroty Dziamskiej,
• „Dziecięcą matematykę” – E. Gruszczyk-Kolczyńskiej, E. Zielińskiej,
• metody aktywizujące,
• różnorodne techniki plastyczne.
Gwarantujemy wychowankom troskliwą opiekę, atmosferę pełną życzliwości, radości, wzajemnej akceptacji, pomocy.
Prawa autorskie © Strona Szkoly Podstawowej w Tyczynie Wszystkie prawa zastrzeżone. Opublikowane: 2010-04-18 (5391 odsłon) [ Wróć ] |